Logo B87

518-929-813

a

Ile kosztuje strona internetowa?

jaki jest koszt strony www w 2022 roku?

aktualizacja: 31.12.2021 r.

Jaki jest koszt strony internetowej w 2022 roku?

Z apewne trafiłeś tutaj, ponieważ zastanawiasz się ile tak naprawdę kosztuje strona internetowa i czy istnieją tanie, dobre strony internetowe. Niestety muszę Ciebie zmartwić. Nie da się zrobić strony www dobrze i tanio. Nie ważne czy zlecisz ją freelancerowi, małej firmie czy agencji marketingowej. Stworzenie dobrej i skutecznej strony internetowej wymaga czasu. Tanie strony www mogą dać efekt przeciwny do zamierzonego i zniechęcić potencjalnych klientów do Twojej firmy.

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że artykuł ten będzie stronniczy, w którym z góry zakładam, że tania strona www może przynieść więcej szkód niż korzyści. Poszukując wykonawcy pod swoją stronę i wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak np. „tanie strony www” czy „strona www za 500 zł” sam skazujesz siebie na zgubę. Przez swoje złe podejście możesz zaprzepaścić potencjał jaki drzemie w Twoim biznesie i już na samym początku Twojej internetowej przygody planujesz zniechęcić potencjalnych klientów do Swoich usług. Powiedzmy sobie szczerze – źle wykonana strona przysporzy Tobie tylko problemów, a nic na niej nie zyskasz. Jeżeli nie prowadzisz mega innowacyjnego biznesu to startując z nową stroną musisz mieć stronę tak dobrą jak witryna internetowa konkurencji, a najlepiej, żeby była lepsza, wyróżniała się pod względem graficznym, miała więcej funkcji i potrafiła przekonać do Ciebie klienta. Jeżeli nie chcesz, żeby strona Twojej firmy utknęła w czeluściach Internetu to zastanów się czy warto ją w ogóle tworzyć „po kosztach”. Wiele początkujących firm będzie się tłumaczyło niskim  budżetem, ale miej na uwadze, że prawdopodobnie przez następnych kilka, kilkanaście lat nie wydasz choćby złotówki na reklamę czy poprawę wizerunku firmy w Internecie. Może warto byłoby więc zainwestować więcej w stronę firmową, która przez lata ma reklamować Twoje usługi i Twoje produkty? Nie zapominaj też, że stronę internetową tworzy się kilka-kilkanaście dni. Jeżeli ktoś wycenia stworzenie strony internetowej na kilkaset złotych to albo jest amatorem, który nie wie co robi, albo będzie musiał wiele niezbędnych elementów pracy projektanta pominąć. Nie ma takiej opcji, że ktoś będzie tworzył stronę przez kilkanaście dni i weźmie za nią kilka stówek.

Jak wybrać wykonawcę strony www?

Już wiesz, że trzeba zignorować irracjonalne oferty stron „za grosze”. Niedoświadczony freelancer może zablokować rozwój Twojej firmy przez nieumiejętne „zaprojektowanie” strony firmowej. Na hasło „tanie strony www” powinna Ci się zapalić czerwona lampka. Mając podstawową wiedzę w tym zakresie możesz wyruszyć na poszukiwania firmy lub osoby, która wykona Twój projekt. A propos projektu… Czego tak naprawdę oczekujesz od projektanta? Indywidualnego szablonu, kilku podstron, mapki dojazdu? Czy posiadasz już wytyczne? Czy wiesz jakie elementy powinny znaleźć się na stronie? Im bardziej będziesz zdecydowany i konkretny w swoich wymaganiach, tym większa szansa, że wycenią Twój projekt w miarę dokładnie i nie będą to widełki w przedziałach 1500-8000 zł. Skąd w ogóle taki przedział? Uśredniając koszt stron internetowych w profesjonalnych firmach prawdopodobnie w takim zakresie cenowym będą poruszali się Twoi potencjalni zleceniobiorcy. Koszt strony internetowej w głównej mierze zależał będzie od Twoich wymagań dotyczących projektu. Im więcej wytycznych podasz, tym wyższa będzie cena strony www. Pamiętaj, że to co dla Ciebie jest „proste” do wykonania wcale nie musi takie być z punktu widzenia osoby wykonującej zlecenie. Mając listę wymagań wysłałbym na Twoim miejscu zapytanie do kilku firm/freelancerów i z niecierpliwością wyczekiwał wycen. Chodzi o to, żeby mieć rozeznanie ile tak naprawdę musisz zapłacić za taką stronę niezależnie od wykonawcy. Mając widełki cenowe sam podejmiesz decyzję czy wybrać ofertę tej czy innej firmy. Zakładam, ze odrzucisz oferty skrajne (te najtańsze i te najdroższe) i wybierzesz spośród ofert najbardziej zbliżonych cenowo do siebie. Oczywiście nie możesz kierować się wyłącznie ceną. Zakładam, że wcześniej wyselekcjonowałeś wykonawców na podstawie ich doświadczenia, wcześniejszych realizacji i opinii. Może okazać się, że wyceny znacząco przekroczą Twój budżet. Jeżeli nie będziesz mógł tego zrozumieć warto wtedy porozmawiać ze składającymi ofertę skąd taka, a nie inna cena i co się na nią składa. Twój budżet zweryfikuje wtedy wybór wykonawcy lub zmusi Ciebie do zejścia z Twoich wymagań. Pamiętaj, żeby oferta zawierała w sobie możliwość rozbudowy strony. Najlepiej, aby jednym z wymagań było oparcie strony o system WORDPRESS. Ten system zarządzania treścią zna każdy projektant stron www i w razie ewentualnych problemów z wykonawcą bez problemu znajdziesz inną osobę bądź firmę do rozbudowy strony. Jeżeli zamówisz stronę, która będzie oparta o autorski system CMS jesteś już na starcie uzależniony 0d firmy, u której złożyłeś zamówienie. Prawdopodobnie tylko pracownicy tej firmy będą w stanie w pełni edytować i rozbudowywać swój system. Pamiętaj, żeby zawsze weryfikować ofertę projektanta. Sprawdzaj realizacje i czy faktycznie to co jest napisane pięknym, marketingowym językiem to prawda. Weryfikuj przede wszystkim wyświetlanie się zaprojektowanych stron na urządzeniach mobilnych, ich szybkość ładowania, a także ich wygląd.

Strona za 500 zł – czy warto ryzykować?

Strona za 500 zł to już chyba mit. Szczególnie biorąc pod uwagę znaczący wzrost inflacji i cen pod koniec 2021 roku. Jeżeli ktoś jest w stanie zrobić dobrą, albo chociaż poprawną stronę www w tej cenie to albo jest Hermioną Granger cofającą się w czasie, albo całkowicie nie szanuje swojej pracy i jego roboczogodzina to kilka zł. Zrobienie dobrej strony wymaga czasu, mało kto będzie siedział nad stroną tydzień czy dwa, jeżeli dostanie za nią 500 zł. Jeżeli nie ma zamiaru nad nią długo siedzieć, a chce zarobić to będzie musiał prace nad stroną przyśpieszyć. Zapomnij więc o tym, że Twoja strona będzie w tej cenie dobra i dopracowana. Może i na pierwszy rzut oka będzie się wydawała w porządku, ale będą to prawdopodobnie tylko pozory. W rzeczywistości otrzymasz produkt słabej jakości, który nie będzie spełniał swojego zadania w 100%. Portale aukcyjne jak allegro czy serwisy z ogłoszeniami jak OLX pękają w szwach od ogłoszeń „tania strona www” czy „strona www od 500 zł”. W rzeczywistości w tej cenie nabywca nie może oczekiwać cudów i zawsze w tym ogłoszeniu jest jakiś haczyk: brak doświadczenia wykonawcy, strona na szablonie płatnym bez licencji, strona na szablonie darmowym wykorzystywanym przez setki tysięcy stron, niska jakość wykonania, brak podstawowej wiedzy o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, długi czas ładowania strony, ukryte koszty itd. Co więcej, im tańszą ofertę znajdziesz tym większe prawdopodobieństwo, że coś z nią będzie nie tak. Pamiętaj, że chytry traci podwójnie. Nie chciałbym, żebyś ostatecznie stracił czas i pieniądze na 1 stronę, a za chwilę musiał zamawiać kolejną, bo zazwyczaj łatwiej coś zbudować od nowa niż wprowadzać poprawki.

Pamiętaj, że tania strona www może przynieść więcej szkód niż korzyści.

Czy WordPress pod stronę to dobry wybór?

W obecnych czasach zdecydowana większość stron oparta jest na systemie zarządzania treścią (CMS – Content Management System) WordPress. Jest to prawdziwy kombajn jeśli chodzi o możliwości, jest darmowy, prosty w obsłudze i to chyba dobrze, że właśnie ten silnik jest obecnie najpopularniejszy w branży tworzenia stron www. Niestety przez prostotę obsługi systemu WordPress każdy myśli, że potrafi robić strony internetowe. Tutaj małe porównanie. Tak naprawdę każdy jest w stanie położyć sobie płytki w łazience tylko jaki będzie efekt? Taki sam jak w przypadku firmy budowlanej z wieloletnim doświadczeniem, która przez lata zdobyła wiedzę i doświadczenie i posiada niezbędne narzędzia do wykonania zlecenia? No raczej nie. Efekt będzie zgoła inny. Podstawowy błąd poczatkującego biznesmena to zaniżanie cen, aby zdobyć klientów. W branży projektowania stron jest to bardzo widoczne. Biorąc pod uwagę schemat niedoświadczonych twórców – ściągam darmowego WordPressa, wybieram darmowy szablon, zmieniam treść i strona jest gotowa dla klienta to faktycznie wydaje się to dość proste i cena jest adekwatna do wykonanej pracy. Praktycznie każdy darmowy szablon wymaga dostosowania kodu css. Jeżeli w ustawieniach WordPressa w zakładce „Dodatkowy kod CSS” masz pusto to prawdopodobnie Twoją stronę robiła osoba, która niewiele przy niej zmieniała. Pytanie czy jej się nie chciało czy nie potrafiła tego zrobić.

Nieuczciwe praktyki wykonujących strony www

Ukryte koszty w ofertach firm projektujących strony

Ukryte koszty to jedna z najczęstszych praktyk wykorzystywanych przez tworzących strony www. Wykonawca wyceniając na początku projekt nie wspomina o dodatkowych kosztach za to czy za tamto. Ściąga się potencjalnego klienta rzucającym się w oczy hasłem „strona za 499 zł”, a następnie „naciąga” go doliczając do tej kwoty kolejne złotówki za usługi lub funkcje, które w większości przypadków są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. I tak np. w standardowym 500 zł klient nie ma w pakiecie: optymalizacji strony pod SEO (choćby wstępnej), dostosowania pod urządzenia mobilne, optymalizacji czasu ładowania strony czy zabezpieczenia przed spamem. W pakiecie za to ma niezoptymalizowaną długo ładującą się stronę na szablonie, którego użyto już tysiące razy.

Responsywność – na co zwrócić uwagę

Nie daj się nabrać na responsywność. Duża część firm nad wyraz ochoczo reklamuje się tym hasłem zapewniając prawidłowe wyświetlanie się lub dostosowanie wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych. Na szczęście można to szybko zwerfyfikować. Otwórz stronę firmy, która przekonuje, że w ofercie ma responsywność, na komórce i sprawdź jak to naprawdę wygląda. Jeżeli responsywność polega na dostosowaniu do telefonów komórkowych i tabletów to sprawdź czy czcionka użyta na urządzeniu mobilnym nie jest zbyt duża, czy strona się „nie rozjeżdza”, czy odstępy pomiędzy elementami są odpowiednie lub czy kolumny prawidłowo zmieniają się w wiersze. Niestety większość firm, która pisze o responsywnośći nie potrafi dostosować nawet swojej strony firmowej do urządzeń mobilnych. Takiemu wykonawcy trzeba podziękować.

Marketing i pozycjonowanie jako usługa dodatkowa

Kompleksowość usług jest dla klienta dobrem niewątpliwym. Oszczędzamy czas i pieniądze, bo zamiast płacić każdej firmie za inną usługę wolimy mieć to wszystko w pakiecie. Z jednym wykonawcą załatwiać sprawy związane ze stroną, marketingiem czy pozycjonowaniem. Niestety i w tym przypadku należałoby firmę sprawdzić. Poczytaj teksty na stronie firmowej, sprawdź czy i w jaki sposób prowadzone są media społecznościowe, w końcu zobacz czy firma jest widoczna w wyszukiwarkach choćby na frazy firmowe (w naszym przypadku „b87”, „b87 projektowanie stron” itd.). Jeżeli coś Tobie nie gra w tym wszystkim to lepiej zlecić reklamę innej firmie. Zawsze pytaj o wyniki. Jeżeli ktoś reklamuje się pozycjonowaniem to zweryfikuj czy to potrafi faktycznie robić.

Hosting i domena pod Twoją stronę www

Hosting i domena to kolejne usługi, które generują kolejne koszty. Hosting to miejsce pod stronę – serwer, lub jak kto woli komputer, na którym znajdować się będzie nasza strona. Powinna znajdować się na serwerze szybkim, stabilnym i zaufanym. Koszty serwera nie są zbyt wygórowane i w tym miejscu nie należy oszczędzać. Pod stronę wybieramy hosting oparty o dysk SSD z NVMe. Koszt roczny takiego hostingu to ok. 150 zł. Jeśli chodzi o domenę to jest to nasz wirtualny adres do strony (np. www.b87.pl). Za niego płacimy abonament roczny. Kupno domeny to koszt 20-50 zł w firmach zajmujących się sprzedażą domen. Koszt przedłużenia domeny po roku to zazwyczaj 50-100 zł. Trzeba uważać na cenę odnowienia domeny, ponieważ często niska cena domeny w pierwszym roku oznacza sporą dopłatę w kolejnym. Zakup domeny w pierwszym roku i jej odnowienie po roku może kosztować nawet mniej niż 100 zł. Koszt szybkiego hostingu i domeny nie powinien przekroczyć 250 zł na rok. Nie należy pozostawiać kupna domeny i serwera firmie, która wykonuje nam stronę. Serwer i domenę powinniśmy wykupić sami, aby mieć pewność, że domena, jest zarejestrowana na nas i że to my jesteśmy jej prawnym właścicielem. Hosting jest często oferowany przez firmy projektujące „za darmo na rok”, a po roku kwota za ten serwer jest bardzo wysoka. Jest to próba uzależnienia klienta od swoich usług. Niestety nie mamy wtedy dużego wyboru – strona jest na czyimś serwerze. Niby można ją przenieść, ale klient może się na tym nie znać, a wynajęcie kogoś do przeniesienia strony może generować dodatkowe koszty. Dlatego najlepiej jest wykupić hosting i domenę w innej firmie niż ta, która wykonuje nam stronę.  

Zawsze weryfikuj prawdziwość informacji przekazywanych przez wykonawcę.

Szablony pod WordPress

Internet WordPressem i szablonami stoi. To trzeba sobie jasno powiedzieć. O zaletach silnika WordPress wspominałem wcześniej. Natomiast jeśli chodzi o używanie szablonów do niego to sprawa jest dość oczywista. Popularność WORDPRESSa sprawia, że z każdym dniem powstają dziesiątki(jak nie setki) nowych szablonów. Dlaczego z nich nie skorzystać? Jeżeli nasz budżet na stronę jest ograniczony to warto rozpatrzyć stworzenie strony www na gotowym szablonie, aby znacznie obniżyć koszty. Nie każdego będzie stać na unikalny szablon za kilka tysięcy złotych.

Darmowe szablony – plusy i minusy

Darmowe szablony to błogosławieństwo i zarazem zmora projektantów stron. Do niewątpliwych plusów należy fakt, że są darmowe i można je używać do celów komercyjnych.  Inną zaletą jest opcja edycji szablonu. Każdy szablon możemy edytować. Zazwyczaj podstawowe możliwości zmian dotyczą kolorów, czcionki, nagłówka i loga. W zależności od szablonu niektóre opcje będą wymagały wykupienia wersji pro szablonu. W ten sposób projektanci szablonów zarabiają na tych wstępnie darmowych szablonach. Prawda jest jednak taka, że większość zmian na stronie możemy wprowadzić sami poprzez dopisanie odpowiednich linijek kodu. Oczywistym jest, że trzeba wiedzieć jak to zrobić, a jak ktoś nie wie – musi płacić. W przeciwnym razie zainstaluje jeden szablon, który zacznie przerabiać, aż dojdzie do momentu, w którym nie będzie mógł zmienić danej opcji i będzie szukał kolejnego szablonu. Jednak największy minusem darmowych szablonów nie jest brak pewnych opcji customizacji tylko fakt, że z tego szablonu korzystają tysiące innych witryn internetowych. Jest to marketingowy strzał w kolano. Nasza strona firmowa może być uznana za niepoważną, a co za tym idzie wizerunek całej firmy mocno ucierpi. Wiadomo jak trudno jest budować wizerunek firmy profesjonalnej, rzetelnej i godnej zaufania. Z takim początkiem może być naprawdę trudno budować naszą markę. Wyobraźmy sobie sprzedawcę pizzy, który rozwozi ją korzystając z transportu publicznego. Co sobie o takiej firmie pomyślimy? Oszczędzać trzeba mądrze. W obecnych czasach mamy w każdej branży ogromną konkurencję. Na pewnych opcjach po prostu nie możemy oszczędzać i ciąć kosztów. Darmowe szablony są OK, jeżeli chcesz założyć bloga czy stronę fanowską, ale nie zlecaj stworzenia strony firmowej na darmowym szablonie. Po prostu nie wypada.

Płatne szablony – plusy i minusy

Szablon płatny będzie zawierał mnóstwo opcji edycji. W przeciwieństwie do darmowego szablonu tutaj mamy pełną opcję customizacji. Możemy swobodnie  edytować składowe części wyglądu strony. Tak jak w przypadku darmowych szablonów, tak i w przypadku tych płatnych do największych minusów należy fakt, że z szablonu, który zakupimy korzystają już inne strony. Bardzo często szablony dedykowane branżom, które są mniej popularne są rozchwytywane i zdarza się, że ten sam szablon wykorzystywany jest przez konkurujące ze sobą firmy. Jeżeli tak jest to w Twoim przypadku nie możesz wybrać takiego szablonu. Twoja strona firmowa musi się wyróżniać. Takie cięcie kosztów nie przyniesie nic dobrego. Są także plusy płatnych szablonów, które mogą nam ten jeden, znaczący minus wynagrodzić. Do plusów niewątpliwie należy fakt, że strona oparta o szablon będzie sporo tańsza. Co więcej, wykonanie takiej strony powinno być szybsze, ponieważ nie trzeba tworzyć szablonu od początku i go kodować, dostosowywać, zabezpieczać itd.

Nie zlecaj stworzenia strony na darmowym szablonie – ryzykujesz utratę wizerunku.

Koszt strony internetowej w 2022 roku

Na pytanie „Jaki jest koszt strony internetowej?” ciężko jest jednoznacznie odpowiedzieć. Trzeba skonkretyzować oczekiwania i chociaż mniej więcej określić swoje wymagania. To tak jakbyś poszedł do sklepu RTV i chciał kupić laptopa. Od razu pojawią się pytania od sprzedawcy typu „Jaki rozmiar i rodzaj matrycy?”, „Czy to ma być laptop do pracy czy do domu”, „Jaki budżet” itd. Jeżeli przedstawisz, że chciałbyś, żeby laptop miał super matryce z podświetleniem OLED, mocną kartę graficzną, dużo RAMu i generalnie, żeby praktycznie wszystko robił sam, ale powiesz, że masz budżet 1500 zł to sprzedawca powie, że się nie da. Ewentualnie da coś tańszego, mocno odbiegającego od Twoich wymagań. Sprzęt na którym zawiesi się najlżejsza aplikacja. Podobnie jest z tworzeniem stron. W tym momencie artykułu już raczej sam doszedłeś do wniosku, że tania strona internetowa nie istnieje i że takiej strony lepiej w ogóle nie zamawiać niż ryzykować utratę klientów i stratę wizerunkową. Poprawnie wykonana strona internetowa przez freelancera czy mniejszą firmę projektującą strony powinna kosztować ok. 2500 zł. W tej cenie powinieneś otrzymać stronę www opartą o system WORDPRESS na gotowym szablonie, optymalizację pod wyszukiwarki, optymalizację szybkości i responsywność. Strona powinna być typu one page lub posiadać do 5 podstron. Koszt takiej strony w większej agencji interaktywnej będzie zdecydowanie wyższy biorąc pod uwagę, że nad stroną będzie pracowała większa liczba specjalistów w swoim fachu (projektant www, grafik, specjalista SEO, marketingowiec). Tutaj decyzja należy do Ciebie. Czy masz budżet, żeby poszaleć czy musisz ciąć koszty. Nie ma tutaj złej czy dobrej decyzji. Mając wyższy budżet polecałbym Tobie wybór większej agencji interaktywnej, która wykona wszystko kompleksowo, aniżeli dobrego freelancera czy małej firmy projektującej strony internetowe. Koszt wspomnianej strony www w agencji reklamowej będzie co najmniej dwukrotnie wyższy. Czy da się taniej niż wspomniane 2500 zł? Tak, ale… Powinieneś już wiedzieć, że tańsza strona www będzie miała swoje ograniczenia. Brak pełnej responsywności, brak optymalizacji szybkości czy optymalizacji pod SEO. Mając stronę bez wspomnianych funkcjonalności nie podbijesz Internetu. Co więcej taka strona nie będzie prawdopodobnie widoczna w wyszukiwarkach po wpisaniu nazwy Twojej firmy. W tym miejscu warto zadać sobie pytanie po co mi strona www i jaki jest sens zrobienia strony byle jakiej skoro i tak nie wygeneruje Tobie żadnego ruchu i nie pozyskasz dzięki niej nowych klientów. Jeśli chodzi o górną granicę ceny to popularnym jest stwierdzenie „sky is the limit”. Nie ma górnej granicy cenowej, a strona może kosztować nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Kilka zasad, o których warto pamiętać

  1. Zamów stronę www na silniku WORDPRESS, aby mieć pewność, że strona będzie edytowalna przez każdego projektanta stron.
  2. Zawsze sprawdzaj realizacje wykonawcy.
  3. Unikaj „autorskich CMS” – jest to zazwyczaj chwyt marketingowy, żeby uzaleznić od siebie klienta.
  4. Zwracaj uwagę na dodatkowe koszty w stosunku do pierwotnej wyceny.
  5. Otrzymując stronę sprawdź czy wyświetla się ona prawidłowo na kilku urządzeniach, a nie tylko na Twoim.
  6. Sprawdź czy Twoja strona ładuje się szybko.

Widełki cenowe

Już wiesz, że strona stronie nie równa i koszt wykonania witryny internetowej będzie inny w zależności od wymagań klienta. W poprzednim akapicie przedstawiłem cenę za standardową stronę firmową. Teraz chciałbym troszeczkę rozszerzyć wycenę i przedstawić Tobie możliwe widełki cenowe dla stron www. Zakładam, że każda ze stron będzie zoptymalizowana pod kątem SEO i szybkości ładowania, a także będzie responsywna, czyli dostosowana do urządzeń mobilnych. Biorę tutaj pod uwagę różnych wykonawców od freelancerów i małych firm po duże agencje marketingowe. Widełki cenowe są cenami netto.

^ Strona wizytówkowa (prosta strona www w HTML): 1000-3000

^ Strona internetowa WORDPRESS oparta o gotowy szablon: 1500-6000

^ Strona internetowa WORDPRESS oparta o dedykowany szablon: 3000-10.000

^ Sklep internetowy WORDPRESS 3000-18.000 zł

^ Portal internetowy / rozbudowana strona np. portal ogłoszeń: od 10.000 zł

Podsumowanie

Koszt strony www zależy od wykonawcy i od wymagań klienta. Jeżeli Twoje wymagania dotyczące strony nie odbiegają od standardu to jej koszt nie powinien przekroczyć 2.500 zł dla prostej strony firmowej. Taki budżet powinieneś przeznaczyć na dobrą stronę bez fajerwerków, która będzie nowoczesna i będzie spełniała wymagania wyszukiwarek i przeglądarek, a także oczekiwania klientów. Nie warto natomiast szukać wykonawcy poniżej 1500 zł, ponieważ jest bardzo małe prawdopodobieństwo znalezienia dobrej czy nawet poprawnej oferty w tej cenie. Nie powinieneś powierzać tak istotnej wizerunkowo usługi jak stworzenie strony internetowej byle komu. Twój wybór powinien być przemyślany i świadomy. Nie powinieneś również kierować się tylko i wyłącznie ceną, a jakością wykonania. Potraktuj stworzenie strony jako jednorazową inwestycję, która przyniesie Tobie wymierne korzyści w postaci poprawy wizerunku firmy i pozyskania nowych klientów.

oceń artykuł:

(5/5)

Czy potrzebujesz dobrej strony internetowej?

Logo B87

projektowanie stron internetowych

Zaufaj doświadczeniu i skontaktuj się z nami

Pin It on Pinterest

Share This